Gameday!

Viktig match idag! Vilken plats ska vi hamna på under sommaruppehållet?
 
2:a 4 poäng efter serieledarna Boren? Vid vinst o förlust för malmslätt (eller på bättre målskilnad)
3:a med samma poäng som 2:an Malmslätt men sämre målskilnad? (malmslätt har peking kvar att spela emot)
4:a vid förlust idag hamnar vi 3p efter malmslätt, 5p efter dagens motståndare Linghem o 7p efter Boren.
(kan ju spela lika oxå, då ligger vi antagligen kvar på fjärdeplatsen över sommar ledigheten...)

Så jag tycker iaf vi tar bort förlust som något alternativ!!

Dagens motståndare är Linghem SK B som är obesegrade än så länge(några timmar till iaf) 4 vinster 2 ovagjorda (LIU o Boren) har bara släpt in 6 mål och gjort med 18 st fördelat på en med 4 mål o tre med 3 mål och sen några strömålgörare :P

Kommer bli en hård o rolig match (hoppas jag!) så idag gäller det att tagga till ordentligt (som alltid) vara grymt fokuserade o minimera misstagen o inte ta onödiga risker så tror jag på vinst! (tuss o jag kommer ju o kollar så något annat resultat finns inte!)

Japp nu hinner jag inte med något mer, syns ikväll! KÖR HÅRT!!!

//Fiskis