Here we go again!

Jajamensan i söndags kickade höstsäsongen igång borta mot Boren! Skönt, nu vet man vad man gör på söndagarna igen! :)
Så gjorde hon äntligen comeback, den saknade lilla Jenna! Tror att hon vågade först nu när hon visste att jag har slutat på riktigt, så skraj är hon för mig (och om sin lilla fosing...)
Vilken comeback sen! Pånytt född sprang hon o slet som om hon hade värsta kondisen (fast finns nog lite att jobba på där) :P
Så jäkla gött att se någon som älskar glidtacklingar lika mycket som mig oxå!! Matchens höjdpunkt var när någon slog en lite för lång boll på Jennas kant o hon sätter full fart o hinner upp bollen med en glidtackling men sen efter dör lite o orkar knappt resa sig upp (dock gjorde det inget då Boren erövrade bollen väldigt enkelt efteråt...) Men hon har lovat mig ett mål minst imorgon o 3 glidtacklingar, ser jag fram emot :)
Matchen i övrigt? inte ens värd o skriva om, katastrofalt slarvigt o tamt 3-0 slutade det till hemmalaget.

Så nu laddar vi om för match redan imorgon (onsdag) igen o då hoppas jag på att det är ett gäng revanch sugna bif-damer som går ut på planen o visar upp lite av det spel vi fick se på slutet av vårsäsongen!

Bergvallen 18.30 mot Malmslätt, bara vinst som räknas. KÖÖÖTTA FÖR FAEN!!
 
//Fiskis
#1 / / Jenna:

Snygg bild Fiskis!! Jag garanterar tre glidtacklingar ikväll!