Inför BIF-Hjulsbro

Åååh jag hade verkligen som plan att lite snyggt slinka undan att skriva ett inför-inlägg! Inte för att jag inte gillar att blogga, utan för att som ensam redaktör blir uppgiften och pressen att skriva två inlägg så stor! Meeen Melanders besvikelse på vår facebook grupp alldeles nyss gjorde att det dåliga samvetet tog över och här har ni nu ett inte så långt med innehållsrikt inlägg. Malin "el capitano" Melander har förresten valt att spendera kvällen (och säkert några fler dagar) i Italien! Inte så värst passande och uppskattat om ni frågar bloggen, men vi ska nog lösa uppgiften utan lagkapten! Den stora frågan är självklart, vem ersätter?? Vi har haft några kandidater tidigare som Lina och Carro, men det är bara spekulationer. Den som vill veta får pallra sig till Bergvallen ikväll kl 19:00!
Italienaren
Vi ska alltså möta Hjulsbro, ingen aning om vilka det är! Tydligen mötte vi dom förra året men troligtvis lyckades jag missa båda dom matcherna för känner inte igen mig i nåt av det vissa berättar när vi försöker reda ut vilka dom är. Jag får helt enkelt luta mig mot ÖFFs hemsida som vanligt! Denna säsong har Hjulsbro inlett med att vinna mot Ljungsbro med 3-1, inte en jätte siffra, sen en storförlust mot Kisa med 11-2 som säkert sved! Nu senast i söndags mötte dom Zeros och vann med 6-4, ett galet slutresultat som snarare gör mig mer förvirrad än ger svar på frågan vad det är för lag vi ska möta egentligen! Antingen hade båda målvakterna en dålig dag eller så är dom riktigt vassa på att ta tillvara på sina målchanser! Kan ha varit så att Zeros skärpt till sig och var sugna på revansch efter 5-0 mot oss sist... Men ändå har Hjulsbro alltså vunnit och gjort hela 6 mål?? Tror på att det kommer bli en spännande match och vinst är superviktigt för oss så det är bara för alla att ta på oss vår köttigaste inställning och bege oss till Bergvallen!
Hoppas vi ses ikväll! //Sjösvärd