Maaaaaatcchhhh!

Sorry för det sena inlägget, men det är ingen av oss som vågat skriva efter Lottas fina inlägg men nu va det verkligen på tiden! Sex timmar kvar till match-start!! Så jäkla laddad!

Vi ska alltså idag åka till Linghem o visa upp vårt fina spel o förhoppningsvis plocka med oss tre poäng hem!
 
28 mål har gjorts den här omgången av övriga lag (8-1, 0-8, 1-0 och 9-1) så jag tycker vi klämmer i med en storvinst oxå, vi vill väl inte vara sämre än något av dom andra lagen eller?? ;)
 
Boren o Söderköping/ringarum toppar tabellen på 15p men vinner vi idag så har vi samma, och nästa helg tar vi ju emot Boren hemma på Bergvallen...
Match-bilder från förra året när vi spelade mot LSK hemma på Bergvallen, då blev det storvinst om jag inte har helt fel? :)
 
Linghem ligger två poäng efter oss (men då fick dom ju tre poäng skänkta av Boren..) och deras A-lag hade en viktig match i helgen som dom borde satsat allt på (Fredrik har upplyst mig om det) så vi kan ju alltid hoppas på att dom har lite dåligt med folk o är lite slitna ;)
 
Vi ser till att försvara oss lika bra som vi brukar (minus mjölby matchen) så tycker jag det är dags för Ebba att sätta några bollar i målet (inte på målvakten alltså..) och Melander mangla in en eller två bollar!
Det är dags att någon sätter press på Sjösvärd nu så vi börjar producera framåt (Lollo har ju egentligen två mål oxå, men det är ÖFFs lista som är den officiella o där har du bara ett, dags för några till idag?) :)
 
Så nu har jag sänkt nivån tillräckligt så den som får äran att skriva matchreferatet behöver inte va orolig för att göra bort sig eller göra det dåligt! Vi gillar o uppskattar alla som gästbloggar :)
 
LADDA NU FÖR FASEN!! Match snart, så jäkla gött!!! Har lovat min gamla mittbacksvän från Kenty-tiden att jag ska köra en Ströis på henne oxå, hoppas jag får chansen bara, hon påstår att jag är för lat för att ta mig ner till hennes straffområde så hon va inte så orolig... ;p