En helt vanlig torsdagsträning hos bbgs damlag!

 
 Idag är det torsdag o då har vi tränat! En tapper skara på åtta pers tog sig till bergvallen, plus Lollo som kom haltande lite sent för att kolla på, sen tappa vi Jenna tidigt pågrund av den där j**la foten! Hoppas verkligen den hinner bli frisk innan måndag!
Helt okej träning men det va tungt i värmen!
 
Tänkte att vi skulle bjuda på lite bilder från våran helt vanliga träning med efterföljande fika, eller ja egentligen mest bilder från fikan som Lotta fixat åt oss :)
Lollos fot efter senste matchen, med tanke på att det hoppades på kryckor idag så gissar bloggen på att det är ungefär 75% chans att hon spelar på måndag mot Åtvid (men då håller vi det väldigt positivt o optimistiskt) ;)
 

Röntgenbilderna på nyckelbenet Jenna knäckte av på Borenspelaren (för er som kan tyda dom, vi har fortfarande inte riktigt hittat felet...)
 
Värt en ströis enligt Sjösvärd som fick bestämma senaste matchen (jag sa inte emot så klart)
 
Ebba försöker lista ut vilket benskydd som är till vilket ben... går som när hon kommer fri med målvakten, det blir lite snett o fel ;)
Alma va tillbaks! Verkligen på tiden! :)
Lotta hade ansträngt sig riktigt ordentligt idag! Undra hur hon ska överträffa det här?? Supergott!! :)
Roger va snabbt framme o hade nästan ätit upp innan vi andra ens han ta lite.... :P
Alla ville ha tårta, även min gamla vän Kurt!
 
Ida o Melander har skoj när dom glufsar tårta :)
Jenna va lite depp på foten o så hon drack bara kaffe, ingen tårta om man va tjurig!! ;)
 
Lollo va gladare men hon fick ändå ingen tårta (eller så ville hon inte ha, dumma flicka!) :)
Mamma o dotter Ellbrant o Lollo på ett hörn, om ni undrar över kvaliten så har jag smygtagit alla bilder för ingen ville vara med... Sånt gillas inte av bloggen!
Ida tar mer saft, va varmt idag!
 

Mil-"aldrig-mera-ytterback"-lan va med som vanligt!
 
 
 
Fått en som vill gå med i vår grupp på Facebook, kan det vart så att jag missade när hon va? typ i torsdags? är det någon som känner henne? har jag missat något?
Självklart är det ju roligt att folk vill vara med i våran grupp men känner att jag inte riktigt vill bekräfta förren jag kollat så det känns okej med alla? Vi vill ju inte ha massor löst folk ;)
 
 
Det får vara nog för idag! Men vi återkommer med ett inför-matchen-inlägg på söndag eller måndag! Kanske en liten sumering av vår säsongen då vårens sista matchär den som spelas på måndag (bergvallen 19.00, ÅFF)
Och gör inte Ebba mål (hon har tjatat sig till att få en chans till) som kommer det upp lite bilder på bara henne oxå!! ;)
 
Hasta la vista, baby!!!
/fisk
#1 / / Sjösvärd:

Smarrig tårta, Lotta är lagmorsan nr 1! Gött att Alma är tillbaka!! Hur fick du tag i röntgenbilden Fiskis?! ;)

#2 / / Fisk:

Har ju sagt att jag kan fixa vad jag vill... ;)