TÄVLING TÄVLING TÄVLING

Antalet läsare här på bloggen har exploderat de senaste dagarna, jag ska därför berätta en liten historia.

Namnet Fajsrajp är inget man på något sätt förknippade med Borensbergs fotbollslag...tills bloggen kom. Men namnet Fajsrajp kommer ursprungligen från en skånsk, blond och nätt tjej vid namn Vickie. Det var en vanlig kväll hemma hos mig, en massa tjejer som satt och drack, jag kom ut för att störa mig lite som vanligt från mitt rum, lyssnade på vad de snackade om och föreslog att de skulle starta en blogg. Tjejerna nappade på idén direkt och började ta en massa kort, skriva och de hade så stora planer. Jag fick med vara med på ett hörn. Bloggen döptes till fajsrajp.blogg.se

Tjejernas intresse dog dock snabbt och då var det fritt fram för mig att börja skriva om Borensberg. Ryktet spred sig sakta, men säkert och snart hakade Dan på. Jag tyckte dock det saknades något, damer, så jag frågade Jenna om hon kunde ställa upp, resten kan ni. Nu utvecklas bloggen vecka för vecka, med tävlingar, bilder, reportage, videoklipp, intervjuer och så vidare.

Redaktionen har som i en del av utvecklingsplanen bestämt sig för att ett namnbyte är ett måste.

Därför...

ÄR DET NU UPP TILL DIG ATT HITTA PÅ ETT NYTT NAMN TILL BLOGGEN!

Ditt förslag skriver du som vanligt in i kommentarsfältet nedan, glöm inte namn.

Vinnaren presenteras här på bloggen med intervju och får motta Dans eftertraktade märke. Dessutom har Jenna och Sjösvärd ett specialpris till vinnaren!


Ta chansen nu, glöm inte att namnet måste ha något med BIF att göra...

 

#1 / / björnta o brämpa:

dirren efter lagfesten... blöggen ska hete husbyfjöls stolthet!!!

#2 / / maja 95:

missa jag Nitti igen jag trodde att festen var på lördag :(

#3 / / Anonym:

BlueArmy.blogg.se

#4 / / maja 95:

BIF1924

#5 / / M:

Saken är BIF

#6 / / M:

Saken är BIF!

#7 / / Kort och gott:

BIF.blogg.se

#8 / / David:

Fler förslag då!

#9 / / jaccan:

Bifpown.blogg.se

#10 / / jaccan:

Bifpower *

#11 / / seasword:

David, dags att ta dom fem bästa förslagen och låta läsarna rösta på vilket det ska bli? :)